12 Oktober 2017

Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak


Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak. Drama Awak Suka Saya Tak semakin mendapat tempat dihati peminat-peminat tempatan. Drama yang dilakonkan oleh Alvin Chong Dan Emma Maembong. Kalau anda hari-hari menonton drama ini pasti selalu mendengar lagu temanya, kan. Adakah anda tahu siapa penyanyi lagu 'jangan' OST Drama Awak Suka Saya Tak ? 

Beliau ialah Aziz Harun, penyanyi muda berusia 19 tahun yang berasal dari Brunei. Jadi, untuk mengenalinya dengan lebih lagi. Sedikit perkongsian Biodata Aziz Harun dari admin..huhu..

Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak
Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak

Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak


Berikut dikongsikan

Nama : Aziz Harun
Umur : 19 tahun (2017)
Asal : Brunei Darussalam
Pendidikan : Sekolah Antarabangsa Jerudung, Brunei
Penyanyi Kegemaran : Jason Mraz dan Daruk Jamal Abdillah
Single Lagu : Senyum, Jangan 


Laman Sosial
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Aziz-Harun/109541969067417
Twitter: @AzizHarun212
YouTube: http://www.youtube.com/jambul212

Baca:

Gambar Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak

Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak

Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak
Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak

Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan OST Drama Awak Suka Saya Tak

[MV] Lagu Jangan Penyanyi Aziz Harun

Sejujurnya admin baru saja dengar lagu ini dan juga baru mengenali beliau. Untuk melepaskan lelah menaip post dan mencari info beliau. Jom kita sama-sama mendengar lagu Jangan dari Aziz Harun..huhu..

 

Selamat mendengar.. 


0 comments

Catat Ulasan